Vislabāko un pozitīvāko jaunumu avots! ;)

Arhīvs
Oktobris, 2020
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
Shwabraks piesakās radošās izcilības festivālam ADwards
Publicēts 26. februārī, 2011.
Reklāmas aģentūra Mr. Granāts+Ābols pieteic poda mazgāšanas līdzekļa kampaņu kreatīvās domas festivālam.

Rīga, 19. marts. Reklāmas aģentūra Mr. Granāts+Ābols jau laikus pieteikusi jaunā tualetes tīrīšanas līdzekļa SHWABRA kampaņu radošās izcilības festivālam ADwards, kas norisināsies kaut kad pēc mēneša.

Mr. Granāts+Ābols savai SHWABRA launch kampaņai radīja īpašu tēlu — iedomātu mošķi Shwabraku, kurš dzīvo podā, padara to netīru un izskatās kā mazs, zaļš preteklis ar neskaitāmiem piesūcekņiem, trīs acīm un pusotru zobu.

«Mūsu uzdevums bija interesants, jo vajadzēja uzsvērt to, ka tam poda šrubīšanas draņķim ir gan sakars ar SHWAMMI, bet ne ar BRA. Tāpēc mēs likām lietā visus kreatīvās domas noslēpumus un radījām šo unikālo launch kampaņu,» lepojās aģentūras kreatīvās domas pavēlniece Aelita Sabīna Ceturtdaļkluce.

«Radošajā aģentūrā ikviens darbs ir kolektīvs. Piemēram, Shwabraka vārdu izdomāja mūsu kopīraiters Daumants Unguris,» norādīja Ceturtdaļkluce. «Savukārt mošķa vizualizācijai mēs pielietojām parasto paņēmienu, kas tiek likts lietā, ja nerodas idejas.»

«Mēs, visi seši aģentūras galvenie spēki, dzērām piecas dienas, līdz mūsu bija jau divpadsmit gabali un mēs vairs nespējām. Tad mēs ieskatījāmies viens otrā un plājām virsū uz papīra to, ko mēs redzējām sava kolēģa sejā. No turienes gan Shwabraka zaļā krāsa, gan piesūcekņi, gan trejas acis un divarpus vai cikturtie zobi,» radošā darba noslēpumos dalījās Ceturtdaļkluce.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: